جراحی زیبایی

فرم دهی به بدن بعد از کاهش وزن با عمل حراجی

فرم دهی به بدن بعد از کاهش وزن (BODY CONTOURING)

انتخاب جراح قابل اعتماد

جراحی پلاستیک خواه به منظور زیبایی یا با هدف بازسازی، نیازمند انتخاب‌های فراوانی است. نخستین و مهمترین آن‌ها، انتخاب یک جراح قابل اعتماد است. یکی از بهترین شاخص‌های آموزش یک پزشک، دارا بودن دانشنامه بورد است. از جراح خود در مورد داشتن دانشنامه بورد جراحی پلاستیک سوال نمایید، چراکه این دانشنامه تنها مدرکی است که نمایانگر صلاحیت فرد برای انجام جراحی پلاستیک صورت و تمامی نواحی بدن است.

زیبایی برای زندگی

ظاهر خود را با عمل جراحی فرم دهی به بدن بهبود بخشید.
به دنبال کاهش وزن بدن، پوست و بافت‌ها الاستیسیته خود را از دست داده و نمی‌توانند خود را با وزن کاهش یافته منطبق کنند. در نتیجه پوستی که قبلا تحت کشش بود حالا آویزان است. در این حالت:

  • بازوها افتاده و ظاهری شل پیدا می‌کنند.
  • پستان‌ها صاف و آویزان شده و نیپل (نوک پستان) به سمت پایین می‌افتد.
  • فضای شکمی ممکن است به اطراف و پشت گسترش یافته، آویزان شده و شبیه پیش بند شود.
  • باسن، کشاله ران و ران‌ها افتاده و پوست‌ها طبقه طبقه آویزان می‌شوند.

عمل جراحی فرم دهی به بدن به دنبال کاهش وزن شدید، شکل و قوام بافت زیرین را که پوست و چربی را حمایت می‌کند، بهبود می‌بخشد و بافت‌های اضافی و آویزان چربی را بر می‌دارد. در نتیجه، بدن ظاهری طبیعی‌تر و حدودی صاف‌تر پیدا می‌کند. این عمل فاز پایانی و اساسی دوره کاهش وزن شما خواهد بود.

آیا این عمل برای من مناسب است؟

قبل از تصمیم گیری برای انجام عمل فرم دهی به بدن، وزن شما باید به یک حد ثابتی رسیده باشد. اگر پس از آن وزنتان کم شد، مجددا پوست شل و آویزان پیدا خواهید کرد. اگر پس از عمل، افزایش وزن سریعی داشته باشید باعث افزایش استرس و فشار به پوست ضعیف، نازک و عمل شده شما می‌شود که نتیجه آن، علائم کشش پوست و پهن شدن جای زخم است.
اگر شما عمل جراحی کاهش وزن داشته‌اید، همکاری نزدیک جراح پلاستیک شما با پزشک معالج شما می‌تواند جهت انتخاب بهترین زمان عمل مفید باشد.

کاندیداهای مناسب برای عمل جراحی فرم دهی به بدن

  • بالغین با هر سنی که کاهش وزن آن‌ها ثابت شده است.
  • افراد سالمی که شرایط پزشکی و سلامتی خوبی دارند و مبتلا به هیچ نوع بیماری نیستند که باعث اختلال در التیام آن‌ها و افزایش خطرات جراحی شود.
  • سیگاری نباشند.
  • افراد با یک چشم انداز مثبت و اهداف واقعی از آنچه با عمل جراحی می‌توانند بدست آورند.
  • افرادی که متعهد به یک سبک زندگی سالم شامل تغذیه مناسب و ورزش هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا