جراحی زیبایی

حراجی پلک

جراحی پلک

 

پف آلودگی پلک ها و یا افتادگی پلک که می تواند دراثر شلی پوست وعضله باشد ومی تواند علاوه بر آن در اثر بیرون زدگی چربی چشم باشد .یکی از مشکلات زیبایی صورت است که معمولا از حدود سی سالگی به بعد واضح می شود. جراحی زیبایی پلک ها یکی از روشهای موجود برای از بین بزدن افتادگی و پف چشم ها است.

روش اصلاح در پلک تحتانی وفوقانی متفاوت است.درپلک فوقانی قسمت اضافی و شل پوست و عضله وگاهی هم چربی بیرون زده چشم خارج شده وپف آلودگی پلک اصلاح می شود.

در پلک تحتانی اگر چربی بیرون زده چشم داشته باشیم دیگر مثل روش قدیم نباید این چربی اضافی خارج شود چون باعث گودافتادگی وبدشکلی چشم می شود.

لذا روش جدید اصلاح این است که چربی بیرون زده را در محل جدیدی ازپایین چشم که فرورفتگی پوستی داریم قرار می دهند لذا هم برجستگی نامطلوب پلک اصلاح می شود وهم تورفتگی پوست زیر آن اصلاح می شود.

نکته مهم قابل توجه این است که هر پف آلودگی پلکی نباید جراحی شود ودر درجه اول باید شرایط ابرو را هم درنظر گرفت. اگر همزمان افتادگی ابرو داشته باشیم و هزینه جراحی زیبایی پلک تقبل شده ، اما افتادگی ابرو اصلاح نشود و فقط افتادگی پلک چشم را جراحی شود کمک قابل توجهی به بیمار نشده ودر این موارد ابتدا باید با جراحی لیفت ابرو انجام شود وسپس مقدار باقیمانده پف پلک اصلاح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا