سایر مطالب

آیا تشک با سایز کامل برای دو بزرگسال مناسب است؟

آیا یک تشک سایز کامل می تواند برای دو بزرگسال مناسب باشد؟ بله، اگر هر دوی شما خواب عمیقی دارید. با این حال، شما می خواهید تشکی را با قیمت کمتر انتخاب کنید. به علاوه، در پول خود صرفه جویی کرده و آن را راحت تر جابه جا خواهید کرد. بنابراین، بیایید نگاهی به مزایا و معایب تشک های سایز کامل دو نفره بیندازیم. از خرید یکی خوشحال خواهید شد. علاوه بر این، جابجایی آن آسان تر است و در اکثر اتاق ها جا می شود.

تشک های سایز کامل 27 اینچ فضا برای هر نفر ارائه می دهند

تشک های با سایز کامل فضای بیستری را برای خواب ارائه می دهد به طوری که هر نفر بر روی این تشک ها 27 اینچ فضای بیشتر نسبت به تشک های دونفره معمولی دارند. این تشک ها برای کالج و یا دانشجوهایی که خانه های کوچک دارند مناسب است. این تشک ها در ابعاد 53 اینج در 75 اینچ موجود می باشند. شاید به نظر می آید که این تشک ها بزرگ باشند اما ممنکن است برای بزرگسال مناسب نباشند.

تشک کامل محبوب ترین اندازه برای بزرگسالان مجرد است. عرض اضافی آن به هر خواب 27 اینچ فضای شخصی می دهد. اگر می خواهید تختخواب را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید، ممکن است بخواهید یک تشک سایز ملکه را انتخاب کنید. اگرچه تشک‌های سایز کامل کمی گران‌تر از تشک‌های دوقلو هستند، اما اگر افراد بیشتری برای خوابیدن داشته باشید، ممکن است ارزش پول اضافی را داشته باشند. با این حال، اندازه ممکن است متناسب با نیازهای یک زوج نباشد.

آنها ارزان تر هستند

به طور معمول، تشک های سایز کامل برای بزرگسالان گران تر از تشک های دوقلو هستند. تشک های دوقلو ارزان تر هستند، اما شما بین 180 تا 900 دلار برای آنها پرداخت خواهید کرد. همچنین می توانید با خرید تشک های کوچکتر، تشک های داخلی فنری سایز واقعی ارزان تری تهیه کنید. به عنوان مثال، Linenspa تشک هایی با ضخامت تنها شش اینچ را به قیمت 100 دلار در آمازون می فروشد. بزرگسالان معمولاً به تشک هایی نیاز دارند که حداقل هشت اینچ ضخامت داشته باشند. همچنین خرید تشکی با حداقل 10 اینچ ضخامت ایده خوبی است – این راحت ترین ضخامت برای آنهاست.

یکی دیگر از راه های خرید تشک های سایز بزرگ برای بزرگسالان، خرید کوپن تخفیف برای یک تشک است. برخی از برندها هنگام استفاده از کوپن تخفیف هایی ارائه می دهند و این کدها می توانند چند دلار قیمت را کاهش دهند. برخی دیگر برای لوازم جانبی رختخواب و حتی بسته های بسته تخفیف ارائه می دهند، جایی که شما یک تشک و لوازم جانبی تخت را با قیمت تخفیف خریداری می کنید. در صورت خرید همزمان یک ست، حتی ممکن است روبالشی یا محافظ تشک رایگان دریافت کنید.

آنها راحت تر حرکت می کنند

تشک های سایز کامل سبک تر و جابجایی آسان تر از تشک های سایز ملکه هستند. تشک‌های سایز کامل 54 اینچ عرض و 75 اینچ طول دارند که باعث می‌شود حدود 16 اینچ پهن‌تر از تشک‌های دوقلو باشد. یک تشک سایز کامل معمولاً 50 تا 300 دلار بیشتر از یک تشک دوقلو قیمت دارد، اما ارزان تر و سبک تر از یک تشک سایز ملکه است. همچنین تشک های سایز کامل به دلیل سایز کوچکتر جابجایی راحت تری دارند.

برای جابجایی یک تشک با اندازه کامل، ابتدا مسیری را برای پیاده روی باز کنید. شما نمی خواهید از مبلمان سرگردان غافل شوید. قبل از شروع، مشخص کنید که کدام مسیر را طی خواهید کرد و با طرف مقابل صحبت کنید. سپس یکی از گوشه های پایین تشک را بگیرید. روی یک انتهای تشک ایستاده، خم شوید و دستان خود را زیر گوشه نزدیک به خود بلغزانید. این مرحله را برای گوشه دیگر تکرار کنید.

آنها در اکثر اتاق ها مناسب هستند

اگر می خواهید مطمئن شوید که بهترین تشک را برای اتاق خود می گیرید، باید ابعاد اندازه های مختلف را پیدا کنید. یک تشک با سایز کامل چندین مزیت دارد، از جمله سهولت نصب و تحرک آن. علاوه بر این، در اکثر اتاق ها، به خصوص آنهایی که فضاهای کوچکتری دارند، مناسب است. چه بخواهید یک تشک دوقلو یا سایز کامل بخرید، متوجه خواهید شد که آنها بهترین انتخاب برای فرزندان شما هستند.

یک تشک سایز کامل در اکثر اتاق ها جا می شود و به اندازه یک تشک کوئین سایز فضای زیادی را اشغال نمی کند. اگر با شریک زندگی خود زندگی می کنید و نمی خواهید تخت خود را به اشتراک بگذارید، حتی می توانید یکی با ویژگی Split-Queen دریافت کنید. با این حال، یک تشک سایز کامل فضای کافی برای قرار دادن دو تخت کوئین سایز را ندارد. علاوه بر این، بیشتر زوج‌ها از اشتراک در اتاقی با یک تخت با سایز بزرگ بدشان نمی‌آید – اگر اتاق مهمان دارید که در آن تشک با اندازه کامل لازم نیست.

خواب مناسب

یک تشک خوب خواب خوبی برای شما رقم خواهد زد و خوب خوابیدن یکی از مهم ترین نکاتی است که برای سلامتی بایدبه آن توجه کرد سلامتی رابطه ی مستقیم با خواب کافی و مناسب دارد در ادامه چند مورد از اهمیت خواب کافی را برای شما نام میبرم:

1- نداشتن خواب کافی باعث بروز اضافه وزن و چاقی می شود.

2- خواب کافی می تواند خلاقیت و نوآوری شما را بیشتر کند.

3- خواب کافی عملکرد شما را بهبود می بخشد.

4- خواب کافی در سلامتی و جوان سازی پوست بسیار تأثیر گذار است.

5- نداشتن خواب کافی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد.

نصب آنها آسان است

اگر در حال خرید تشک برای اتاق مهمان هستید، تشک سایز کامل گزینه خوبی است. اندازه این تشک معمولاً 54 اینچ عرض و 75 اینچ طول دارد. کمی پهن تر از یک تشک دوقلو است که برای نوجوانان و بزرگسالان در حال رشد مناسب است. جابجایی و نصب تشک های سایز کامل نیز آسان است. تشک های سایز کامل نیز به خوبی در اتاق ها و وسایل نقلیه کوچکتر قرار می گیرند.

تشک های با سایز کامل در مقایسه با تشک های کوئین ساده تر هستد و کاملا مناسب برای فضای کوچک و باریک هستند از این تشک ها می توانید در اتاق مهمان، اتاق های کوچک و اتاق های خوابگاه ها و اتاق خواب کودک استفاده کنید. قیمت این تشک ها نیز بسیار به صرفه تر است اگر بودجه ی زیادی ندارید این تشک ها بهترین انتخاب است.

نتیجه

تشک سایز ملکه متوسط حدود 60 اینچ عرض و 80 اینچ طول دارد. از طرف دیگر، یک تشک با اندازه کامل تنها 54 اینچ عرض و 75 اینچ طول دارد. این بدان معناست که یک تشک سایز ملکه می تواند به راحتی دو بزرگسال را در خود جای دهد، در حالی که یک تشک سایز کامل فقط می تواند به راحتی یک بزرگسال را در خود جای دهد. اگر به دنبال تخت دو نفره هستید، تشک سایز کوئین بهترین گزینه خواهد بود. یک تشک با اندازه کامل ممکن است برای نیازهای شما خیلی کوچک باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا